یزدفردا ""قرار بر این است که مراسم باشکوهی از ساعت 17 فردا یکشنبه در میدان آزادی و با سخنرانی رئیس‌جمهور منتخب و با حضور مردم عزیز تهران برگزار شود و مشابه آن نیز در مراکز استان‌ها در همین زمان برگزار خواهد شد"

رئیس ستاد هماهنگی حامیان مردمی دكتر محمود احمدی‌نژاد گفت: مراسم باشکوهی از ساعت 17 فردا یکشنبه در میدان آزادی و با سخنرانی رئیس‌جمهور منتخب و با حضور مردم عزیز تهران برگزار شود و مشابه آن نیز در مراکز استان‌ها در همین زمان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس، سید مجتبی ثمره هاشمی رئیس ستاد هماهنگی حامیان مردمی محمود احمدی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین درخواست‌های مکرر مردم برای برگزاری مراسم شکرگزاری و جشن پیروزی ملت بزرگ ایران، جشن پیروزی ارزش‌های انقلاب اسلامی، منویات امام و رهبری عزیز که متجلی در انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور در دوره دهم است، قرار بر این است که مراسم باشکوهی از ساعت 17 فردا یکشنبه در میدان آزادی و با سخنرانی رئیس‌جمهور منتخب و با حضور مردم عزیز تهران برگزار شود و مشابه آن نیز در مراکز استان‌ها در همین زمان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اظهارنظر برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری و تلاش آنها برای مخدوش کردن آرای مردمی ادامه داد: کسانی که به رأی مردم تمکین نمی‌کنند، نشان می‌دهند که برای آنها قدرت خودشان مهم بوده و مردم را برای به قدرت رسیدن خود می‌خواستند.

رئیس ستاد هماهنگی حامیان مردمی محمود احمدی‌نژاد با‌ تأکید بر اینکه رأی مردم و آرای آنها ملاک و میزان اصلی است، اضافه کرد: همه باید از رأی مردم تبعیت کنند و این نیست که برخی تصور کنند با اتکا به مردم به منویات، مطامع و برنامه‌های شخصی خود دست پیدا کنند.

ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: این یک علامت بزرگ است و ادعای آنهایی که مدعی قانونگرایی، ادب و اخلاق هستند، در صورتی که در برابر رأی مردم تمکین نکنند، مشخص می‌شود که یک ادعای باطل است،‌ گرچه ابطال این ادعا در جریان 3 ماه گذشته، بارها و بارها اثبات شد.

وی در خصوص برخی اخبار مبنی بر تلاش عده‌ای برای اغتشاش در برخی نقاط کشور ، گفت: همیشه ممکن است عده‌ای ماجراجو پیدا شوند که بخواهند با ایجاد بعضی از ناامنی‌ها و اغتشاشات از مردم انتقام بگیرند، ولی خوشبختانه تا الان مورد خاص و قابل توجهی صورت نگرفته و آنها باید بدانند که حضور ملت تعیین کننده بوده و کسی یا گروهی و یا تشکیلاتی نمی‌تواند، با اراده ملت مقابله کند، زیرا ملت تصمیم خود را گرفته و اراده خود را محقق کرده و هیچ کس نمی‌تواند در مقابل اراده ملت بایستد.

ثمره‌هاشمی اضافه کرد: همه کسانی که مطامع مادی خود را با انتخاب احمدی‌نژاد بر باد رفته می‌دانند، بعید نیست که دست به اغتشاش بزنند، اما آنها باید بدانند که در مقابل ملت به هیچ وجه نمی‌توانند مقاومت کنند. وقت آن رسیده که کسانی که به عدالت پشت کرده‌اند و برنامه‌ها و مقاصدشان متوجه منافع شخصی خود و یا اطرافیان شان بوده، باید بدانند که از این به بعد نمی‌توانند به مطامع خودشان برسند.

رئیس ستاد هماهنگی حامیان مردمی محمود احمدی‌نژاد در پایان افزود: این افراد باید پیام بسیار روشنی از حضور مردم در این انتخابات دریافت کرده باشند و حتی اگر کمی شعور و عقل سیاسی داشته باشند، یا باید به دامن مردم بازگردند و از اعمال گذشته خودشان دست برداشته و به اشتباهات خود اعتراف کرده و آنها را جبران کنند و یا اینکه از این به بعد نخواهند توانست مثل سابق با رانت‌خواری، ویژه‌خواری، اعمال نفوذ در جلوگیری از پیشرفت مردم و جلوگیری از ورود بخش‌های پاک خصوصی به میدان، ایستادن خود در مقابل مردم را ادامه دهند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا